نمایشگاه ایپاس به سمت توسعه دانش بنیانی حرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، رئیس اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی گفت: هر سال نمایشگاه ایپاس به سمت بهبودی و توسعه دانش بنیانی می رود،

غرفه‌ها امسال با شکل بهتری حضور پیدا کردند که این نشاندهنده این است که شرکت ها کالاهای نسل جدید با استفاده از تکنولوژی های روز را ارائه می کنند. به گزارش پایگاه اقتصاد جوان،. فرهاد زواره ای در بازدید از نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) اظهار داشت: مدیریت ایپاس و هم مجموعه ناجی پاس و عزیزانی که تو مجموعه هستند نهایت همکاری را با شرکت ها دارند و چنین نمایشگاه تخصصی را برگزار می کنند. وی با بیان اینکه اهالی صنعت از زمینه الکترونیک رضایت دارند گفت: کسانی که علاقه مند به نسل جدید تکنولوژی در حوزه حفاظت الکترونیک و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی اعم از کارفرماها، پیمانکارها، مشاورین، تولیدکنندگان، وارد کنندگان و کسانی که در امر توزیع هستند و عضو اتحادیه نیستند می توانند از ظرفیت اتحادیه استفاده کرده و عضو شوند. رئیس اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی بیان داشت: به دلیل اینکه اتحادیه، رتبه‌بندی انجام می دهد و خدمات بیشتری را به اعضای ارائه می کند. زواره ای با اشاره به اینکه این اتحادیه نزدیک به ۵۰۰ نفر عضو فعال دارد گفت: در همه زمینه‌ها می‌توانیم دست به دست همدیگر بدیم و اتفاقات خوبی را برای صنعت حفاظت الکترونیک و مجموعه دولتمردان در بخش خصوصی، دولتی و خصولتی رقم بزنیم.

خبرنگار: فرزانه پیری

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.