حاجی محمدی : نمایشگاه ایپاس برای ایجاد حس امنیت در جامعه تاثیر بسزایی دارد

معاون مالی و مسئول غرفه شرکت راهگشا وابسته به بنیاد تعاون فراجا از حضور این شرکت برای معرفی محصولات و فناوریهای جدید در اجرای خدمت به هموطنان خبر داد

شرکت راهگشا وابسته به بنیاد تعاون فراجا امور نقل و انتقال خودرو برای صدور پلاک های وسایل نقلیه و صدور گواهینامه فعالیت می نماید.

شرکت راهگشا هر ساله با حضور در نمایشگاه ایپاس به معرفی محصولات و تولیدات و نرم افزارهایی که در زمینه صدور گواهینامه و خودروهای نو شماره می پردازد فعالیت دارد .

نمایشگاه ایپاس برای معرفی محصولات نو آورانه فعالیت دارد و این امر برای تقویت حس امنیت جامعه تاثیر بسزایی دارد این نمایشگاه باعث میشود تا آگاهی مردم و بازدیدکنندگان اطلاعات بیشتری در ارتباط با خدمات شهروندی در حوزه نظم و امنیت داشته باشند و رده های مختلف پلیس و شرکت های تولید کننده در کنار هم محصولاتشان را ارائه می نمایند.

پلاک هایی که در غرفه مشاهده می کنید پلاک های سازمانهای دولتی و انتظامی و مناطق آزاد می باشد

که برای نمونه تولید شده است و در جایی ثبت نشده و به نام کسی نمی باشد اینها نمونه برای آشنایی بازدیدکنندگان می باشد  امیدواریم که موسسه راه گشا بتواند خدمات موثری به مردم عزیزمان در تمامی نقاط کشور  ارائه دهد و موجب رضایت همگان باشد .

عکاس : زهرا حمیدی

خبرهای اخیر

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.