• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8434 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان تای‌کیک‌بوکسینگ استان هرمزگان در بندرعباس رزمایش «یلدای فاطمی» در بنیاد آبشار عاطفه‌ها؛ اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نوعروسان و مهرجویان تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا

0

بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

  • کد خبر : 25209
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ،  سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ،  سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، برای کاربران پرتعداد نیز تعرفه‌های متناسب در نظر گرفته شده است.

️اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در این خصوص گفت: هدف ما از راه‌اندازی چاپار هوشمند، ارائه خدمات منصفانه‌تر و شفاف به مشتریان است. این سرویس نه تنها هزینه‌ها را بهینه می‌کند، بلکه مشتریان را به استفاده هوشمندانه از خدمات بانکی تشویق می‌کند.

️این سرویس به‌صورت (با ارسال پیامک و در صورت تایید مشتری) خودکار برای تمامی مشتریان بانک فعال شده است و نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد.

️بر اساس اعلام بانک ایران زمین، محاسبات کارمزد بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی انجام می‌شود و در صورت مصرف، حجم مذکور مجدد بنا به درخواست مشتری به صورت خودکار تمدید می شود.

️گفتنی است راه‌اندازی «چاپار هوشمند» بخشی از برنامه تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که با تمرکز بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری، در راستای ارائه خدمات بانکی مدرن و کارآمد طراحی شده است.

️مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۴۸۰۹-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=25209
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.