نجارزاده: بهبود معیشت کارکنان بانک‌ها، شرط ارتقای خدمات به مردم

در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، رؤسای شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و بانک مرکزی بر ضرورت بهبود وضعیت رفاهی کارکنان شبکه بانکی کشور تأکید کردند و آن را عاملی کلیدی برای افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات دانستند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده، رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی، که همراه با محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی، به تبریز سفر کرده بود، در این نشست با اشاره به نقش مهم کارمندان بانک‌ها در پشتیبانی از رشد اقتصاد کشور گفت: «کارکنان شبکه بانکی در دشوارترین شرایط کاری و اقلیمی به مردم و فعالان اقتصادی خدمت می‌کنند، اما متأسفانه از شرایط رفاهی و معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند.»

نجارزاده با تاکید بر لزوم خروج کارکنان نظام بانکی از قانون مدیریت خدمات کشوری افزود: «بهبود معیشت کارکنان بانک‌ها نه تنها پاسخی به زحمات آنان است، بلکه زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و ارتقای خدمات خواهد بود.»

محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی، نیز در سخنانی نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه شبکه بانکی خواند و هشدار داد: «غفلت از مسائل معیشتی کارکنان می‌تواند بر کیفیت خدمات به مردم و فعالان اقتصادی اثر منفی بگذارد.» وی اعلام کرد که بانک مرکزی با همراهی مدیران بانکی، نمایندگان مجلس و مقامات استانی، این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

نمایندگان مجلس از آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تأیید اظهارات نجارزاده و فرزین، حمایت همه‌جانبه خود را از بهبود وضعیت کارکنان شبکه بانکی کشور اعلام کردند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.