بانک ملی پیشتاز در مسئولیت اجتماعی؛ ۹۰۰ شعبه برای افراد دارای معلولیت تجهیز شد

 

بانک ملی ایران اعلام کرد تاکنون نزدیک به ۹۰۰ شعبه این بانک در سراسر کشور برای بهره‌مندی آسان‌تر افراد دارای معلولیت از خدمات بانکی مناسب‌سازی شده است؛ اقدامی که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه خدمات فراگیر انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از  روابط‌ عمومی بانک ملی ایران، تاکنون نزدیک به ۹۰۰ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور به‌منظور تسهیل دسترسی و بهره‌مندی افراد دارای معلولیت از خدمات بانکی، مناسب‌سازی شده است.

این اقدام راهبردی، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران و با هدف تحقق اصول عدالت اجتماعی، ایجاد محیطی فراگیر و تضمین حقوق برابر شهروندان دارای معلولیت صورت پذیرفته است.

این مناسب‌سازی شامل ورودی‌های هم‌سطح با پیاده‌رو، نصب رمپ، بالابر یا آسانسور ویژه معلولان، کانترهای اختصاصی با ارتفاع مناسب، سرویس بهداشتی مجهز برای افراد دارای معلولیت، باجه‌های پاسخگویی خارج از نوبت و همچنین دستگاه‌های خودپرداز با ارتفاع استاندارد یک متر است تا معلولان یا افراد کوتاه قد نیز به‌راحتی بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

بانک ملی ایران با اجرای مناسب سازی شعب، گامی بزرگ در جهت تحقق دسترسی برابر، حذف موانع فیزیکی و ارایه خدمات فراگیر به همه اقشار جامعه برداشته و مسئولیت اجتماعی خود را فراتر از ارائه خدمات مالی، در ایجاد جامعه‌ای بدون تبعیض و همراه با توانیابان می‌داند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.