• امروز : یکشنبه, ۷ دی , ۱۴۰۴
کل 8465 امروز 16

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی رونمایی از دو طرح بیمه زندگی مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو در همایش مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک رشد قابل‌توجه مبلغ فروش «آریا» در آذر ۱۴۰۴ / افزایش ۴۳ درصدی فروش سالانه پلیمر آریاساسول پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ تأکید بر توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و تداوم حمایت مالی از پروژه‌های راهبردی وام تا ۲ میلیارد تومان بدون مسدودی؛ جزئیات طرح «شایان» بانک ملت برای دریافت تسهیلات تا ۲۰ میلیارد ریال طعنه خریداران طلا و نقره به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین سرمایه‌گذاران خرد منتظر نقره بالای ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۶ صعود پشت خطی نرخ دلار تا مرز 140 هزار تومان برگزاری مزایده سراسری نوبت اول سهام شرکت «نوران با ما انرژی»

0

رونمایی از دو طرح بیمه زندگی مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو در همایش مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک

  • کد خبر : 34442
  • ۰۷ دی ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۴
رونمایی از دو طرح بیمه زندگی مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو در همایش مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک
در اولین همایش مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت، دو محصول بیمه زندگی حاصل همکاری مشترک بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو با حضور مدیران ارشد و فعالان صنعت بیمه رونمایی شد؛ اقدامی که به گفته مدیران، نقطه عطفی در همگرایی عملیاتی و استراتژیک میان شرکت‌های تابعه این بانک محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، این همایش با هدف هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های مشترک، ارتقای همکاری‌های راهبردی و بهینه‌سازی خدمات مالی و بیمه‌ای برگزار شد و طی آن طرح خرید بیمه زندگی با استفاده از تسهیلات بانکی در سامانه کالانو رونمایی گردید.

حمایت بانک تجارت از اعتبار و برند بیمه تجارت‌نو

دکتر هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت، در این همایش با تاکید بر اهمیت حفظ نام و برند بیمه تجارت‌نو اظهار داشت: «مدیران ارشد این شرکت که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بانک فعالیت می‌کنند، با رویکرد حرفه‌ای خود نه تنها ضامن سودآوری شرکت بیمه خواهند بود، بلکه نقش مهمی در افزایش سودآوری بانک تجارت ایفا می‌کنند.» وی افزود: «بررسی کارنامه مدیران نشان می‌دهد که می‌توان به روزهای روشن‌تری برای این شرکت امیدوار بود.»

نقش همگرایی و مدیریت یکپارچه در موفقیت شرکت‌ها

دکتر جواد فرشباف، رئیس هیات‌مدیره بیمه تجارت‌نو، با اشاره به اهمیت همکاری و هم‌افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه بانک گفت: «برند تجارت تنها یک نام تجاری نیست، بلکه سرمایه‌ای راهبردی است که حاصل سال‌ها اعتمادسازی، عملکرد حرفه‌ای و سرمایه انسانی ارزشمند است. تقویت پیوندهای عملیاتی و مدیریتی میان شرکت‌ها، موجب شفافیت و قدرت بیشتر برند بانک تجارت در ذهن ذی‌نفعان خواهد شد.»

در ادامه، دکتر علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، افزود: «با هماهنگی تفکر استراتژیک بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، امکان افزایش قابل توجه درآمدها وجود دارد. ما با به‌کارگیری نرم‌افزارهای کاربردی و میانی و ایجاد مراکز تخصصی مشترک بین بانک و بیمه، فرایندها را تسریع و موثر کرده‌ایم.»

رونمایی از دو محصول بیمه زندگی

هادی همچنین تصریح کرد: «امروز برای اولین بار دو محصول بیمه زندگی رونمایی شد که حاصل تعامل، یکپارچه‌سازی خدمات و همکاری نرم‌افزاری بین بانک، شرکت‌های بانک و بیمه است و به‌زودی وارد بازار بیمه کشور خواهد شد.» این محصولات مبتنی بر یونیت‌های سرمایه‌گذاری بوده و قرارداد آن بین بیمه تجارت‌نو و شرکت دانش‌بنیان تکنو تجارت امضا شده است.

تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک و سودآوری دو جانبه

خسرو حقیقی‌پناه، عضو موظف هیات‌مدیره بیمه تجارت‌نو، در پایان نشست گفت: «با هماهنگی مدیریتی و یکپارچه‌سازی خدمات، اهداف مشترکی میان بانک و بیمه قابل تحقق است. مشتریان بانک و شرکت‌های زیرمجموعه نباید در مرزهای حقوقی محدود شوند، بلکه باید به عنوان دارایی مشترک برند تجارت دیده شوند و سودآوری آنها در اولویت قرار گیرد.»

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=34442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.