گامی به سوی بی نیازی؛

حسین محمدی مدیرعامل شرکت نوشت افزار آرین در جشن یک سالگی برند سلنا از صادرات این محصول به کشورهای دیگر خبر داد.
برند سلنا در اولین فاز تولید، خودکار نیاز داخلی با کیفیت و کمیت مناسب را هدف قرار داد. پس از یک سال از آغاز فعالیت این مجموعه صادرات خودکار ایرانی به کشورهای دیگر در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ایرانیان سخت افزار آرین با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و تحریم های موجود تولید موانع و مشکلات خاص به خود را دارد گفت: امروز با افتخار اعلام می کنم در یک سال گذشته برند ایرانی سلنا توانسته علاوه بر کشور، بازار کشورهایی چون تاجیکستان، عراق، عمان، سوریه، لبنان، آذربایجان، ونزویلا و… را بدست آورد.
محمدی در ادامه افزود: در حال حاضر توانسته ایم مرز ۴ میلیون تولید را شکسته و تا پایان سال به ۸ میلیون خواهیم رسید که نیاز داخلی را تامین خواهدکرد.

وی تصریح کرد: در بخش تولید خودکار سلنا، با تنوع رنگی و دهم های مختلف تولید شده و ۱۴۰۰ متر طول نوشتار دارد و نسبت به نمونه های وارداتی این محصول توانسته از نظر کیفی همطراز و شاید بتوان گفت بهتر از بسیاری به بازار عرضه شود.
سلنا از نظر روانی در نوشتار موفق عمل کرده و به جرات می توان گفت تنها روان نویس سریع و راحت تر از سلنا حرکت می کند.
کار آفرین موفق در ادامه به توسعه تنوع تولید پرداخت و اشاره کرد: در گام های بعدی تولید ماژیک، لاک غلط گیر و… در دستور کار قرار دارد.

محمدی همچنین از داشتن گارانتی تعویض سلنا یاد کرد و گفت: کیفیت رکن اصلی تولیدات شرکت ایرانیان سخت افزار آرین است و هرگز فدای کمیت نخواهد شد با اطمینان از برند سلنا تا دوسال خودکار سلنا دارای گارانتی تعویض خواهد بود و به جای هر محصول خراب دو عدد ارایه خواهد شد.
وی گفت: داشتن استاندارد های لازم از اهداف اولیه ما بوده و تولیدات سلنا همگی دارای استاندارد های بین المللی و جهانی این حوزه و آنتی باکتریال هستند.
محمدی در خاتمه تاکید کرد: برند سلنا توانسته با ۹۰درصد تولید داخلی در راستای خودکفایی گام بردارد، در تلاش هستیم تا به تولید صد در صد ایرانی برسیم.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.