آینده بازارها پس از رکوردشکنی قیمت دلار چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، رکوردشکنی قیمت دلار در بازار ارز باعث شده تا فعالان بازارهای داخلی به فکر کوچ دادن سرمایه خود در بازارهای موازی باشند. در این گفتگوی اینستاگرامی این دو کارشناس به این سوال جواب می‌دهند که آینده بازارها چه می‌شود.

ابن میزگرد، امروز ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. علاقمندان برای مشاهده این گفتگوی اینستاگرامی، می‌توانند به آدرس www.instagram.com/tejaratnews مراجعه کنند.

همچنین برای حضور در این میزگرد می‌توانید سوالات مد نظر خود درباره هر کدام از بازارهای مالی را، در قالب کامنت در انتهای این خبر اضافه کنید.

مخاطبان می‌توانند در زمان اعلام شده به صفحه رسمی تجارت‌نیوز در پلتفرم اینستاگرام مراجعه کرده و این میزگرد آنلاین را با حضور مهشید داداش‌زاده، تحلیلگر بازارهای مالی و همچنین شهیر محمدنیا، تحلیلگر و فعال بازارهای داخلی و جهانی و با اجرای سهند اینانلو، روزنامه‌نگار و دبیر تحریریه تجارت‌نیوز تماشا کنند.

لایو پیش بینی بازارها

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.