اجرای سرود و تئاتر درسی در ۲۲۰ کانون فرهنگی تربیتی کشور در سومین روز از هفته امور تربیتی

به گزارش، پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز :عباس مهاجر اظهار کرد: امسال روزهای هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی به اسامی مختلف نامگذاری شده که روز چهارشنبه (۱۰ اسفند) به عنوان روز «رسانه و تربیت» نام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از رسانه می‌شود، فعالیت‌های اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، پُررنگ می‌شود.

مهاجر با بیان اینکه تئاتر و سرود، هر کدام یک رسانه هستند، افزود: همه این‌ها ابزاری هستند که باعث می‌شوند تا پیام‌های آموزشی راحت‌تر و رساتر به دانش‌آموزان و نوجوانان انتقال پیدا کند و به همین دلیل در روز ۱۰ اسفند در سراسر کشور، تمرکز کرده‌ایم که کارهای فرهنگی و هنری جذابی انجام شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سراسر کشور در روز ۱۰ اسفند گفت: دانش‌آموزان امروز در میادین اصلی شهر، سرود اجرا می‌کنند و تئاتر درسی و کاروان شادی تئاتر را در ۲۲۰ کانون فرهنگی – تربیتی و ۲۲۰۰ مدرسه کشور داریم.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی همگانی را برای این روز برنامه‌ریزی کرده‌ایم ضمن اینکه اداره یک روز مدارس ایران توسط خود دانش‌آموزان و شوراهای دانش‌آموزی نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

مهاجر افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در اردوگاه‌های سراسر کشور نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای اجرا در روز ۱۰ اسفند برنامه‌ریزی شده است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.