امکان گفتگوی کاربران اندروید با ChatGPT از طریق زیگپ

این روزها در گروه‌ها و جمع‌های مختلف صحبت از هوش‌ مصنوعی بسیار داغ است؛ برخی آن را برهم‌زننده می‌دانند و معتقدند بسیاری از حرفه‌‌ها تحت تاثیر این فناوری قرار خواهد گرفت و بسیاری نیز معتقدند که این تازه اول ماجرا است و باید منتظر اتفاقات بزرگ‌تر و اساسی‌تری از هوش‌ مصنوعی و فناوری‌های Generative AI باشیم.

اما آن‌چه که فصل مشترک همه گفتگوها و نقدهاست این است که با جریانی بزرگ طرف هستیم، جریانی شبیه به انقلابی که پیش از این ورود تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده است.

در این جریان بزرگ این‌بار هوش‌مصنوعی فقط پیشنهاد نمی‌دهد، برای شما سناریوی تبلیغاتی می‌نویسد، متن نامه را اصلاح می‌کند، فراخوان استخدام نیروی موردنظرتان را تدوین می‌کند و یا شعاری مناسب برای شرکت‌تان پیشنهاد می‌دهد.

نکته دیگر این‌که هوش مصنوعی دیگر فقط انگلیسی‌زبان نیست، زبان‌ فارسی را می‌فهمد و به همان زبان به شما پاسخ می‌دهد.

موضوع حتی به همین نقطه ختم نمی‌شود، هوش مصنوعی فارسی‌زبان سعی می‌کند برای مسائل پیچیده شما هم راه‌حل داشته باشد. می‌توانید سوال و دغدغه‌ای را با چند شرط و ویژگی‌ خاص تعریف کنید تا با کمی فکر، جوابی جذاب به شما ارائه دهد.

برای رسیدن نسل بعدی هوش‌مصنوعی لازم نیست سال‌ها صبر کنید؛ به نحوی‌که با معرفی ChatGPT‌ و بعد از گذشت کمتر از ۶۰ روز، نسل بعدی آن معرفی شده که بیش از ۵۰۰ برابر هوشمندتر از نسل قبلی است.

ChatGPT  با گفتگو با هر کاربر بیشتر می‌آموزد و با تجربه‌تر می‌شود، به تدریج دقیق‌تر شده و اشتباهاتش را اصلاح‌ می‌کند.

خلاصه آن‌که از کنار این موضوع نباید به سادگی گذشت، لازم است با آن همراه شد، در جریان بود و در فعالیت‌های حرفه‌ای از کمک آن استفاده کرد.

اپلیکیشن «زیگپ» با هدف ارائه امکانات مرتبط با ChatGPT به‌صورت رایگان و سریع برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید توسعه یافته است و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این اپ، بدون نیاز به ثبت‌نام در OpenAI یا استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی، به امکانات این چت‌بات دسترسی داشته باشند.

«زیگپ»، اپلیکیشن باهوشی است، امروز هوش خود را از طریق ChatGPT‌ کسب کرده و فردا به سایر پلتفرم‌های هوش مصنوعی متصل می‌شود. کاربران اندروید بدون محدودیت‌های مربوط به تحریم و سایر محدودیت‌های مرسوم می‌توانند با این هوش مصنوعی به زبان فارسی صحبت کرده و در متن زندگی از آن استفاده کنند.

این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران اندروید در کافه بازار در دسترس است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.