انتصاب اعضای جدید هیأت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد

به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در جلسه عصر دوشنبه هیأت مدیره این شرکت آقایان علی خانلرخانی، مهرداد آرمان، احسان نیکوفر و میثم عسگری به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره منصوب شدند.همچنین در این جلسه که با حضور آقایان دکتر علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، دکتر بیژن نصرتی رئیس امور سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی و دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد برگزار شده بود از زحمات اعضای پیشین هیأت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد آقایان مهدی تکبیری، منوچهر رضانیا و سیدسعید رضاپور تقدیر شد.

همچنین آقای دکتر مهدی تکبیری به عنوان مدیرعامل شرکت اعتماد پردازش سداد (با حوزه فعالیت به عنوان تی‌اس‌پی) و آقای منوچهر رضانیا نیز به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در امور استان‌ها منصوب شدند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.