برنامه گروه بهسازان فردا در نهمین همایش نظام‌‌های پرداخت

گروه بهسازان فردا در نهمین همایش نظام‌‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک از دو محصول جدید رونمایی می‌کند. همچنین سه پنل تخصصی، چهار کارگاه ارائه محصول و یک کارگاه علمی در روزهای اول و دوم اسفندماه برگزار خواهد کرد.

دو محصولی که گروه بهسازان فردا در نظر دارد از آنها در نهمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک رونمایی کند در حوزه ارائه خدمات هرچه بهتر به پذیرندگان است.

همچنین کارگاه‌های ارائه محصول این شرکت شامل «لندتک و چالش‌های آن در فین تک»، « پلتفرم های سامیار و دبینو»، « سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادهای سازمانی» و « مرکز عملیات امنیت (SOC)» می‌شود.

علاوه بر این کارگاه علمی با محوریت پیش‌بینی ریزش مشتریان بانک بوسیله شبکه‌های عصبی بازگشتی نیز روز سه شنبه از ساعت 16:00 الی 17:30 پذیرای علاقه مندان به این حوزه خواهد بود.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت های وابسته آن، روزهای اول و دوم اسفند ماه در نهمین همایش نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک در غرفه A12 با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت های خود و همچنین جذب همکاری و مشارکت بیشتر حضور خواهد داشت.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.