رستمیان: برگزاری کارگاه داوری بین‌المللی جهش بزرگی در جوجیتسو در ایران است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، محمد حسن رستمیان با بیان این مطلب افزود: از آنجایی که جوجیتسوی ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی حضور پربار و موثری دارد، لذا لازم بود که داوران ما هم ضمن آشنایی با آخرین متد داوری دنیا، با اخذ مدارک معتبر بین‌المللی در آوردگاه‌های آسیایی و جهانی نقش پررنگ و تاثیرگذاری داشته باشند. برای همین با دعوت از الکساندر ناسیمنتو مدرس مطرح برزیلی و رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و با شرکت داوران فعال سراسر کشور کارگاه بین المللی داوری را برگزار کردیم که این مهم نقطه عطفی برای جوجیتسوی ایران خواهد بود.

وی با موثر خواندن حضور ناسیمنتو در ایران، عنوان کرد: این مدرس برزیلی نه تنها در فدراسیون جهانی مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار است، بلکه رئیس برگزاری مسابقات جوجیتسو در بازی‌های آسیایی هانگژو است و قطعا ما از این جایگاه ویژه ایشان بهره‌های لازم را خواهیم برد.

رستمیان از جوجیتسو به عنوان یکی از رشته‌های رزمی مدال‌آور و با پتانسیل بالا در ورزش ایران یاد کرد و اذعان داشت: جوجیتسو ایران همیشه در مسابقات مختلف بین‌المللی مثل رقابت‌های آسیایی، جهانی، بازی‌های ساحلی و داخل سالن مدال‌آور بوده و برای ورزش ایران آبروداری کرده  است. از دستگاه ورزش کشور و کمیته ملی المپیک توقع داریم که با این ظرفیت و پتانسیل از این رشته پرمخاطب حمایت بیشتری کنند و امیدواریم در پاسخ اعتماد مسئولان ورزش در بازی‌های آسیایی بتوانیم مدال‌های خوش رنگی به ارمغان بیاوریم.

اولین کارگاه بین‌المللی داوری جوجیتسو برزیلی توسط الکساندر ناسیمنتو رئیس کمیته داوران سازمان جهانی جوجیتسو و با مدیریت سیدامیر خوشبین نایب رئیس انجمن جوجیتسو و‌سرمربی تیم ملی طی روزهای 20 و 21 اسفند ماه و با حضور 60 شرکت کننده از 15 استان کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که سجاد کشاورز، سروش عزیزی، مهران ستار، آرش کریمی و احمدرضا عیدی موفق به کسب مدرک داوری بین‌المللی شدند و حامد جولایی داور بین المللی کشورمان ارتقا درجه پیدا کرد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.