قیمت دلار امروز 27 فروردین 1402 / دلار به کانال‌ چهارم بر می‌گردد؟

به گزارش اقتصاد جوان نیوز قیمت دلار روز گذشته( شنبه ۲۶ فروردین) مسیری کاهشی را پشت سر گذاشت. هر چند این کاهش قیمت محدود بود اما توانست بر اساس پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی در هفته‌های گذشته روند با ثبات خود را حفظ کند.

جدول قیمت انواع ارز 27 فروردین 1402

قیمت دلار، هفته گذشته در کف کانال پنجم و در پله اول و دوم نوسان داشت. دیروز دلار تهران در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و در این محدوده نوسان داشت

برخی فعالان بازار افزایش قیمت خودرو و تقویت شاخص بورس را عاملی جهت تردید معامله‌گران بازار ارز، برای داد و ستد می‌دانند. آنها معتقدند با وجود چنین نوساناتی در بازارهای موازی خودرو و سهام، بیشتر معامله‌گران بزرگ بازار حاضر نیستند ارز خود را به فروش برسانند و وارد بازارهای دیگر شوند.

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را این عامل می‌دانند که باعث شده برخی معامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

این اندیکاتور اختصاصی با دقت بالا بهت میگه کجا بخر کجا بفروش!

قیمت دلار در نرخهای مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح دیروز، شنبه ۲۶ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی روی عدد ۴۱ هزار و ۷۲۴تومان ثبت شد و روندی افزایشی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته داشته است. قیمت دلار حواله نیز در مرکز مبادله پیوسته رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

کاهش قیمت در بازارهای همسایه

شنبه ۲۶ فروردین، دلار در بازارهای همسایه با کاهش محدود قیمت دلار تهران در بازار آزاد همسو شد و روندی کاهشی داشت. دلار هرات با قیمت 50 هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد و دلار سلیمانیه نیز در کف کانال ۵۱ هزار تومانی بسته شد.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته یک پله افزایش قیمت داشت و با قیمت  ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان و یوروی حواله ۴۱ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شد.  این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد به حدود ۵۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

دیروز قیمت درهم در کف کانال ۱۴ هزار تومانی قرار گرفت و با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و ۳۲۸ تومان درج شد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.