پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

در حالی که ابر نزولی در کمین بازار ارزهای دیجیتال است تنها چند سکه‌ سبز رنگ در میان ۱۰۰ سکه برتر قرار دارند.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

فشار فروش ناگهانی در فضای کریپتو زمانی افزایش می‌یابد که فعالان بازار نگران سلامت مالی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان بایننس هستند. این نگرانی زمانی به وجود آمد که بایننس گزارش اثبات ذخایر خود را با مشارکت گروه مزارس (Mazars) ارائه کرد که بسیاری آن را غیرشفاف می‌دانستند. علاوه بر این، اخبار منتشرشده از این گروه به تعلیق روابط با بایننس و چندین ارز دیجیتال مبادله شده دیگر اشاره دارند که باعث وحشت بیشتر در بازار شده است.

به دلیل اینکه اخیرا فضای کریپتو دچار سقوط ارز دیجیتال صرافی اف تی ایکس شده است، سرمایه‌گذاران در مورد چنین رویدادهایی کاملا محتاط هستند.

علاوه بر این، شنیده‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات‌متحده در مورد افزایش نرخ بهره سختگیرانه عمل خواهد کرد، منفی شدن بیشتری در بازار به دنبال داشت.

قیمت بیت‌کوین از اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر شاهد رشد صعودی بود. با این حال، به نظر می‌رسد این روند صعودی قیمت، بخشی از یک الگوی ادامه نزولی به نام «پرچم معکوس» بوده است بنابراین، با افت قیمت اخیر، قیمت سکه یک شکست بزرگ از خط روند حمایتی الگو ایجاد کرد.

در ۱۶ دسامبر، شمع شکست طولانی که با افزایش حجم پشتیبانی می‌شود، نشان‌دهنده اطمینان فروشنده برای اصلاح بیشتر بود.

امروز، قیمت بیت‌کوین در مرز ۱۶هزار و ۷۰۹ دلار معامله می‌شود و مبارزات قدرت را برای عبور از سطح افقی ۱۶هزار و ۸۲۵ دلار نشان می‌دهد به همین دلیل اگر قیمت پایداری زیر ۱۶هزار و ۸۲۵ دلار ذکر شده را نشان دهد یا خط روند را نقض کند، قیمت بیت‌کوین ممکن است ۶.۷ درصد کاهش یابد و دوباره به ۱۵هزار و ۶۰۰ دلار برسد.

مشابه بیت‌کوین، قیمت اتریوم در واکنش به خط روند حمایت افزایش یافت. با این حال، در ۱۵ دسامبر، این آلتکوین از خط روند صعودی عبور کرد که نشان می‌دهد احساسات بازار از خرید با کاهش به فروش در رالی تغییر کرده است.

با فروش پایدار، قیمت اتریوم کاهش یافت و حمایت محلی ۱۲۴۰ دلاری را به ۱۲۲۲ دلار رساند. این سطح افقی شکسته مقاومت بیشتری را به نفع فروشندگان برای حفظ نزول مداوم ایجاد می‌کند.

در زمان انتشار این مطلب، قیمت اتریوم با ۱۱۸۰ دلار و افزایش ۱.۱۵ درصدی در روز معامله شد. شمع صعودی با حجم کمتر نشان می‌دهد که شرکت‌کننده در بازار علاقه بیشتری به فعالیت‌های فروش دارد بنابراین، یک مرحله آزمایش مجدد احتمالی ممکن است دوباره به ۱۱۸۰ دلار برای پر کردن حرکت نزولی بازگردد. علاوه بر این، سقوط پس از آزمایش مجدد ممکن است قیمت اتریوم را به ۱۱۰۰-۱۰۸۰ دلار بازگرداند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۱۲.۴۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۷۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۰ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶.۰۲ میلیارد دلار است که ۴۷.۰۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۶۱ میلیارد دلار است که ۶.۱۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۴.۲۰ میلیارد دلار است که ۹۳.۰۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۰۲ به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۶هزار و ۷۹۴.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۷ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۱۹۱.۰۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱.۲۷  درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت:  ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۵۲.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۴۱  درصد افزایش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۳۵۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۰۴ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۲۶۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۹ درصد افزایش

۸ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۷۹۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:۱.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۲ درصد افزایش

۹- پولکا دوت

قیمت: ۴.۷۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۲ درصد افزایش

۱۰-  سولانا

قیمت: ۱۲.۵۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.