کارت اعتباری مروارید پست بانک چیست و چه تعداد صادر شده؟

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، در گزارشی اعلام کرد در هشت ماه گذشته سال جاری، ۱۱ هزار و ۹۶ کارت اعتباری مروارید در سراسر کشور صادر شده است که شعبه مستقل مطهری ۲۳۷۴ کارت ، مدیریت شعب استان‌های البرز ۱۱۳۴ کارت ، خوزستان ۹۹۳ کارت، قزوین ۶۵۷ کارت، منطقه شرق تهران و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب ۶۴۵ و ۴۶۰ کارت صادر کرده اند که ۵۶ درصد کارت‌های فعال این طرح را شامل می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در هشت ماه گذشته ۲۶۰ فقره قرارداد مروارید کارت در سراسر کشور منعقد شده است که مدیریت شعب استان‌های خراسان جنوبی با ۴۱، خوزستان ۳۹ و البرز ۳۰ فقره قرارداد، رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‎‌اند.

بر اساس این گزارش، خدمات کارت اعتباری مروارید از آبان ماه سال ۹۸ با هدف جذب شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده کالا و خدمات به شعب بانک راه‌اندازی شده است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.