اعلام نتایج رویداد الف تا

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، دبیرخانه رویداد الف‌تا اعلام کرد؛ بدین وسیله از حضور پرشور و صمیمی همه شما معلمان عزیز و فعالان عرصۀ تعلیم وتربیت در رویداد بین المللی الف تا، تشکر و قدردانی می‌کنیم و خداوند منان را به سبب توفیق همراهی با شما در این صحنه بزرگ تربیتی شاکریم.

به اطلاع می‌رساندکه همه شما راهیافتگان به مرحلۀ کشوری، نمونه‌ای از برترین معلمان، مدیران و مدارس کشور و برگزیدگان رویداد هستید و حضور شما در این رویداد به معنای موفقیتی بزرگ در عرصۀ تعلیم و تربیت است.

دبیرخانه رویداد الف تا ضمن تقدیر از زحمات تمام شرکت کنندگان، بر اساس شاخص‌های خاص این رویداد و داوری‌های صورت گرفته، جمعی از مدیران، معلمان و فعالان حاضر در نمایشگاه را به عنوان الگوهای مدرسه‌ای و تک ایده‌های برتر معلمی معرفی می‌نماید.

بر این اساس، اسامی رتبه‌های برتر مرحلۀ نهایی در بخش‌های عصر جدید یاددهی – یادگیری (روش‌های تدریس مقطع ابتدایی)، مدارس دولتی(مدارس برگزیدۀ تحول، هنرستان‌های برگزیدۀ تحول و مدارس شایستۀ تقدیر)، جشنواره سناریونویسی از هنرستان تا بازار، جوانه های ساخت ایران و تک ایده‌ها، تجارب و محصولات تربیتی اعلام گردید.

شایان ذکر است که داوری مدارس غیردولتی تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و تجارب مدارس برتر غیردولتی به همراه مدارس و هنرستان‌های دولتی برگزیده و شایستۀ تقدیر در قالب چند جلد کتاب منتشر خواهد شد.

نتایج رویداد الف‌تا را از فایل پیوست دریافت کنید.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.