افتتاح حساب روزانه بیش از چهار هزار نفر در بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده افزود: خوشبختانه بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت محقق شده و امروز مشتریان این بانک با فراهم شدن زیرساخت های دیجیتال می توانند تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری دریافت نمایند.
وی در مورد زیر ساخت های دیجیتالی بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی رسالت حدود 100خدمت بانکی را درخواست و ثبت کنند.
حسین زاده به مرکز تماس این بانک اشاره کرد و یادآور شد: مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت به شماره 0214747 با 200 کارشناس، روزانه پاسخگوی بیش از 13هزار تماس هستند.
به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت یکی ازاهداف بانکداری بدون شعبه(دیجیتال)، ارتقای سواد اینترنتی مشتریان است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.