تجهیز ۷۰۰ کلاس درس  استان کردستان به کتابخانه کلاسی در قالب طرح یار مهربان

به گزارش خبر گذاریاقتصاد جوان معصومه نجفی؛ در این مراسم تجهیز کلاس‌های درس به کتابخانه کلاسی را در راستای ارتقاء سواد خواندن عنوان کرد و با بیان اینکه یادگیری سطحی در دوره ابتدایی مشکلات زیادی را در دوره‌های بالاتر ایجاد می‌کند، گفت: مهارت خواندن مسأله ملی است و عزم ملی می‌طلبد.

معاون آموزش ابتدایی کتابخانه کلاسی را یکی از عوامل موثر در ارتقاء سواد خواندن برشمرد و از استفاده طرح شهید همت برای افزایش آگاهی نسبت به کارکردهای کتابخانه کلاسی خبر داد.

وی با اشاره به اجرای دیرهنگام طرح شهید همت در سال گذشته، انجام آن در سال جاری را به هنگام توصیف کرد و از گروه‌های آموزشی و معلمان خواست در اجرای آن به آموزش و پرورش کمک کنند.

نجفی در پایان سخنان خود، اول ابتدایی را زمان شکل‌گیری پایه شناختی کودک عنوان کرد و از برگزاری طرح‌های مختلف در این زمینه نیز خبر داد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.