تعطیلی ادارات استان تهران در روز شنبه/ تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری امتحانات نهایی

قدرت الله شفیقی در گفت‌وگو با اقتصاد جوان نیوز ، درباره وضعیت تعطیلی ادارات در شهر تهران گفت:‌ برابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل هستند.

وی درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت:‌ کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است، اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود. حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده عالیترین مقام دستگاه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می نمایند تعطیلند، گفت: ساعت کار تمامی شعب بانکها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران تاکید کرد:‌ کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کرده و ترتیبی اتخاذ کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.