در سوگ استاد علم و اخلاق

از خبر درگذشت دکتر عباس هشی توسط یکی از شاگردان وی مطلع شدم. ایشان را سال‌ها بود که می‌شناختم و همواره برایم زبان گویای حسابداری و حسابرسی بود. تعهد به اصول حرفه‌ای، سلامت نفس و تلاش برای ارتقای جایگاه حرفه حسابرسی و گزارش‌های حسابرسان از مشخصه‌های ویژه ایشان بود. همواره دغدغه و درد این علم و جایگاه آن را داشت و از هر فرصتی برای بیان دغدغه‌های خویش استفاده می‌کرد.

43806 copy

همه می‌دانند که به عنوان حسابرس عموما بیشترین بندهای حسابرسی را در گزارش‌ها می‌نوشت و طبیعی بود که یک مدیر با این خصلت میانه چندانی نداشته باشد؛ ولی به دلیل تسلط ایشان و حسن سابقه‌شان، همگی علاقه‌مند بودند که نام و امضای وی در پایین گزارش حسابرسی‌شان باشد. خدمات ایشان به صنعت مالی کشور در چند دهه گذشته فراموش‌نشدنی است و قطعا فقدان این مرد بی‌بدیل، ضایعه بزرگی در این صنعت خواهد بود.  از طرف خودم و صنعت بانکداری ایران فقدان این معلم زنده‌نام را ابتدا به خانواده آن مرحوم و سپس به همه شاگردان، همکاران صنعت حسابداری و حسابرسی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی را مسالت می‌نمایم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.