سایه مذاکرات بر سر بازارهای داخلی / وحشت بازار کریپتو از شکایت کمیسیون بورس آمریکا

به گزارش اقتصادجوان نیوز ، بورس تهران و مخصوصا شاخص کل هم وزن در هفته گذشته عمکلرد بهتری نسبت به سایر بازارهای داخلی داشت و شاخص کل هم وزن توانست با رشد ۱.۵۲ درصدی عایدی مثبتی برای سهامداران و سرمایه گذاران داشته باشد.

شاخص کل نیز در هفته گذشته با رشد ۰.۷۷ درصدی مواجه شد و بورس تهران هفته متعادلی را در کل پشت سرگذاشت.

اما بدترین عملکرد هفته در بین بازاراها متعلق به بازار سکه و طلا بود که سکه با کاهش ۴.۳ درصدی به ۲۹ میلیون تومان رسید که۹ این کاهش ناشی از کاهش نرخ دلار در بازار آزاد به زیر کانال ۵۰ هزار تومان می‌باشد و باید دید این کاهش نرخ‌ها تا کجا ادامه دارد.

بازار کریپتو نیز در هفته‌ای که گذشت نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد که بخش مهمی از این نوسانات به دلیل شکایت کمیسیون بورس آمریکا از دو صرافی بایننس و کوین بیس بوده است که بازار کریپتو را با وحشت روبه‌رو کرد و علی رغم ثبات نسبی اتریوم و بیتکوین بسیاری از آلت کوین ‌ها با کاهش بیش از ۱۰ درصدی روبه‌رو شدند و برای مثال بایننس کوین با کاهش ۱۵ درصدی در روزهای گذشته روبه‌رو شده است و کلیت بازار کریپتو حال خوشی ندارد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.