سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، در نخستین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ بازار سرمایه، ۳۶۰ میلیون سهام معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌ عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن»، با نماد پی‌پاد عرضه خواهد شد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فناپ، در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

در این مرحله عرضه اولیه، هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم دارد، سقف قیمت ۵.۵۰۰ ریال و کف قیمت هم رقمی معادل ۴.۵۰۰ ریال تعیین شده است.

زمان شروع ثبت سفارش متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد و افراد دارای کد بورسی می‌توانند از طریق کارگزاری‌های آنلاین نسبت به خرید سهام پی‌پاد اقدام کنند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.