هفته تربیت و گرامی داشت سالروز تاسیس امور تربیتی 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، پایه گذاری امور تربیتی با اتكا به مفاهيم بلند و عميق آيات روح بخش قرآني و آرمان هاي امام راحل (ره) و اهداف انقلاب اسلامي، توسط شهیدان باهنر و رجایی علي رغم فراز و نشيب هاي فراوان، موجب شد است تا مربيان تربيتي در زمينه شناسايي، پرورش و هدايت استعدادها، خلاقيت ها و مهارت هاي دانش آموزان و تربيت ديني آنان، ترسيم چهره واقعي دشمنان اسلام و ايران، تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي، بازخواني و مطالعه هشت سال دفاع مقدس، هماهنگ سازي و استفاده از تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، علمي و پيشرفت و تعالي كشور، ترويج فرهنگ قرآن و عترت و ده ها مورد ديگر تلاش هاي گسترده و مجاهدت های مضاعفی را به منصه ظهور رسانده و دانش آموزان را در آراستگی به فضایل اخلاقی و کرامت انسانی یاری کرده و آنان را براي ورود به ميدان‌هاي علمي ناشناخته، منضبط، قانون شناس و قانون مدار آماده کنند.

با تأمل و تعمق درباره اهداف و سياست هاي تاسيس «نهاد امور تربيتي»  لزوم پاسداشت این میراث ارزشمند وتقویت جایگاه آن با انسجام بخشی هرچه بیشتر به فعالیت های همه عوامل موثر در امر تربیت بیش از گذشته ضروری به نظر می رسد و رکن موثری در دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاب است.

از آنجایی که مدرسه میدان عمل گسترده اجرایی سازی اندیشه های تربیتی و دانش آموز جلوه گاه تحقق اهداف و آرمان های تربیتی است، در برنامه گرامی داشت هفته تربیت و سالروز تاسیس نهاد ارزشمند امور تربیتی تلاش می شود موضوع تربیت و تحقق آن با توجه به ساحت های شش گانه و چرخش های تحول آفرین محور برنامه ها قرار گیرد و عینی سازی و تصویرگری تربیت در مدرسه سرلوحه برنامه ها قرار گیرد. همچنین انتظار می رود با تاکید بر نقش مدرسه، در بومی سازی شیوه نامه ارسالی،  با بهره گیری از گروه آموزشی کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی و گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی و گروه مشاوره اهتمام لازم برای تولید برنامه های خلاقانه تصویرگری و جلوه سازی تحقق تربیت در مدارس، مشارکت و نقش والدین در تربیت و مردمی کردن تجلیل و تکریم از دست اندرکاران امرتربیت به عمل آید.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.