پنج مجموعه NFT پرفروش در هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز بعد از زمستان بازار رمزارز و NFT در سال گذشته میلادی، بنظر می‌رسد که با افزایش خوشبینی سرمایه‌گذاران نسبت به این بازار و رشد قیمت بیت‌کوین، سرمایه‌گذاری و معامله دارایی‌های دیجیتال NFT نیز افزایش یافته است. در ادامه، پنج کلکسیون پرفروش این بازار بر اساس حجم فروش در هفته جاری، بررسی خواهد شد.

کلکسیون Mineable Punks

این کلکسیون از توکن‌های غیرقابل تعویض مینت شده  توسط لاروا لبز است. کلکسیون Mineable Punks، شامل ۴۱۵۳ اثر در شبکه اتریوم است. در ۲۴ ساعت گذشته، این کلکسیون توانسته، حجم فروش ۳۱۷۷ اتر را به ثبت برساند. ارزش بازاری این کلکسیون برابر با ۸۶۰ هزار دلار و دارای کف قیمتی ۲۰۷ دلار است.

nft

کلکسیون باشگاه قایقرانی میمون‌های کسل

کلکسیون NFT میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club) یکی از مشهورترین کلکسیون‌های این بازار است. این کلکسیون با ۱۰ هزار اثر منحصر به فرد، توسط یوگا لبز مینت شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم فروش این کلکسیون برابر با ۲۵۲۷ اتر بوده است. کلکسیون میمون‌های کسل دارای ارزش بازاری ۱.۲ میلیارد دلاری و کف قیمتی ۱۱۲۵۰۱ دلار است.

میمون کسل nft

کلکسیون باشگاه قایقرانی میمون‌های جهش یافته

باشگاه قایقرانی میمون‌های جهش یافته (Mutant Ape Yacht Club)، یکی دیگر از کلکسیون‌های مینت شده توسط یوگا لبز است که شامل ۲۰ هزار اثر به شکل میمون‌های تغییر شکل یافته است. حجم فروش این کلکسیون در ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۲۱۴۳ اتر بوده است. ارزش بازاری این کلکسیون برابر با ۴۹۱ میلیون دلار و دارای کف قیمتی ۲۵۲۲۴ دلار است.

NFT

کلکسیون آزوکی

آزوکی (Azuki)، کلکسیونی شامل ۱۰ هزار توکن غیرقابل تعویض به شکل شخصیت‌های انیمه است. این کلکسیون در ۲۴ ساعت گذشته، حجم ۲۰۲۵ اتر را به ثبت رسانده است. آزوکی ارزش بازاری معادل ۳۳۰ میلیون دلار و کف قیمتی ۳۲۹۹۶ دلار را دارد.

هک پروژه NFT آزوکی

کلکسیون Wrapped Cryptopunks

این کلکسیون یکی از پروژه‌های NFT است که توسط لاروا لبر مینت شده  و بر روی شبکه اتریوم قرار گرفته است. این کلکسیون، شامل۷۸۴ اثر منحصر به فرد است که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم فروش ۱۱۶۶ اتر داشته است. کف قیمتی ثبت شده نیز برابر با ۱۵۵۳۴۴دلار است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.