پیش بینی قیمت بیت کوین / افزایش اخبار مثبت پیرامون بیت کوین

در اقدامی عجیب، یک نامزد ریاست‌جمهوری ایالات متحده قصد دارد به کارمندان خود بیت کوین پاداش بدهد. در همین حال، جزایر کیمن در آستانه یک انقلاب در حوزه املاک و مستغلات قرار دارند. این جزایر از اقامتگاه‌هایی که توسط بیت کوین پشتیبانی می‌شوند، رونمایی می‌کنند. این دو خبر می‌توانند تاثیر مثبتی در پیش بینی قیمت بیت کوین بگذارند.

پاداش بیت کوینی کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده

فرانسیس سوارز، شهردار میامی و نامزد ریاست جمهوری، قصد دارد بیت کوین را در حقوق احتمالی ریاست جمهوری خود بگنجاند. او این ارز دیجیتال را به عنوان بخشی از حقوق شهرداری خود خواهد پذیرفت. سوارز در مصاحبه اخیر خود از انعطاف‌پذیری ارزهای دیجیتال در برابر آسیب‌های سیستم مالی سنتی و عدم قطعیت‌های سیاسی این فضا تمجید کرده است.

او مصمم است که وضعیت میامی را به عنوان یک مرکز پیشرو در ارزهای دیجیتال و مدافع پیشرفت فناوری، دسترسی مالی و توزیع عادلانه ثروت، ارتقا دهد. این تصمیم با روند رو به رشد چهره‌های سیاسی که از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند، برخلاف دیدگاه‌های متفاوت، مانند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، مطابقت دارد.

املاک و مستغلات با پشتوانه بیت کوین

شرکت املاک و مستغلات Ledn در جزایر کیمن با آژانس محلی Parallel شروع به همکاری کرده است. این همکاری به دارندگان بیت کوین این امکان را می‌دهد تا از ارز دیجیتال خود به عنوان وثیقه برای سرمایه‌گذاری دارایی از طریق وام استفاده کنند.

مطالعه بیشتر:پیش بینی قیمت بیت کوین / حمایت 26 هزار دلاری حفظ شد

سرمایه‌گذارانی که واجد شرایط دارایی‌های بیش از 2.4 میلیون دلار هستند، می‌توانند از اقامت دائم استفاده کنند که یک فرصت ویژه است. حتی اگر پیش بینی قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، این خبر می‌تواند صعود آتی قیمت را تقویت کرده و نقش رو به رشد کریپتو را در حوزه معاملات املاک و مستغلات نشان دهد.

هر دو شرکت از الزامات مقررات محلی پیروی می‌کنند و راه حل‌های مالی با پشتوانه رمز ارزها را برای بخش املاک و مستغلات ارائه می‌دهند.

عملکرد بهتر بیت کوین با افزایش عرضه پول توسط فدرال رزرو

آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، اظهار دارد، تلاش‌های فدرال رزرو برای مبارزه با تورم بعید است که موفقیت آمیز باشد. به گفته هیز، روش فدرال رزرو برای حذف پول از یک منطقه در حالی که آن را به منطقه دیگر تزریق می‌کند، به نفع دارایی‌هایی مانند بیت کوین است.

برخلاف اقدامات فعلی فدرال رزرو، هیز انتظار دارد با ظهور سایر خریداران برای بدهی خزانه داری ایالات متحده، شرایط انقباضی کمی تغییر کنند. این دیدگاه ممکن است حرکت قیمت را تقویت کرده و در ادامه کاهش قیمت بیت کوین را محدود کند.

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین
نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

بر اساس تحلیل تکنیکال قیمت، در پیش بینی قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال در حال حاضر با مقاومتی نزدیک به سطح 27 هزار و 400 دلار مواجه است. وجود یک کندل افزایشی در تایم فریم روزانه نشان دهنده احتمال کاهش روند نزولی است.

بیت کوین با مقاومتی در حدود 27 هزار و 400 دلار مواجه است و اگر با موفقیت از این سطح عبور کند، هدف بعدی آن می‌تواند حدود 27 هزار و 800 دلار یا حتی بالاتر از آن در 28 هزار و 680 دلار باشد.

شاخص‌های فنی مختلف، از جمله شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور (MACD)، احساسات خنثی را در بیت کوین نشان می‌دهند. از سمت دیگر نیز اندیکاتور RSI در حدود منقطه اشباع فروش باقی مانده است.

میانگین متحرک نمایی 50 روزه نیز به عنوان سد مقاومتی بالاتر از قیمت فعلی بیت کوین قرار دارد. از جنبه منفی، حمایت فوری بیت کوین را می‌توان حدود 26 هزار دلار و پایین‌تر از آن حدود 25 هزار و 500 دلار شناسایی کرد. شکست قیمت به زیر سطح 26 هزار دلار ممکن است منجر به کاهش قیمت تا حمایت بعدی شود. پس از آن نیز بیت کوین می‌تواند تا 24 هزار و 120 دلار برسد.

بنابراین، نظارت بر سطح 26 هزار دلار بسیار مهم است زیرا می‌تواند سیگنالی برای روند خرید یا فروش بیت کوین باشد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.