اعلام هزینه پارکینگ های مرزی برای اربعین

 علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی آماده پذیرش زوار اربعین است و هم اکنون تردد زائران از این مرز روان است.

وی افزود: از ورودی نصرآباد پارکینگ‌های قصرشیرین آغاز شده و مردم می‌توانند بدون مشکل از آنها استفاده کنند سپس با اتوبوس‌های درون‌شهری راهی مرز خسروی شوند.

هزینه پارکینگ های مرزی برای اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت پارکینگ‌های قصر شیرین ۱۲۰ هزار خودرو است و هزینه پارکینگ های مرزی برای اربعین روزانه ۲۵ هزار تومان است.

شعبانی با اشاره به استقرار اتوبوس‌های درون شهری برای جابجایی زوار، گفت: نرخ کرایه این اتوبوس‌ها ۲۰ هزار تومان است.(مهر)

نرخ کرایه‌های عراق اربعین 1402

خبرگزاری ایسکانیوز در گزارشی نرخ کرایه های عراق در بازه زمانی اربعین بررس کرده است. در این گزارش آمده که نرخ کرایه ماشین از مرز مهران و مرز خسروی تا نجف با اتوبوس یا ون از 15 تا 18 هزار دینار است.

همچنین نرخ کرایه از مرز شلمچه تا نجف 12 تا 15 هزار دینار و از مرز چذابه تا نجف نیز 10 تا 18 هزار دینار است. البته این نرخ کرایه با اتوبوس یا ون است.

اگر زائران بخواهند با خودروی سواری به نجف بروند، نرخ کرایه های عراق بیشتر می‌شود. نرخ کرایه از چهار مرز مهران، خسروی، شلمچه و چذابه به نجف، 25 هزار دینار است.

نرخ کرایه از ایران به کربلا چقدر است؟

اگر هم زائران بخواهد به کربلا سفر کنند، باید هزینه بیشتری نسبت به سفر به نجف پرداخت کنند. خبرگزاری مهر در گزارشی به نرخ کرایه های عراق سال 1402 پرداخت. در این گزارش آمده که کرایه اتوبوس از مرز شلمچه تا کربلا 13 تا 15 هزار دینار و کرایه ون 16 تا 18 هزار دینار است. همچنین افرادی که بخواهند با خودروی سواری به کربلا بروند باید 28 تا 32 هزار دینار پرداخت کنند.

آنطور که در این گزارش آمده پنج هزار دینار معادل 170 هزار تومان، 10 هزار دینار معادل 340 هزار تومان، 12 هزار دینار معادل 410 هزار تومان، 15 هزار دینار معادل 510 هزار تومان است.

همچنین 18 هزار دینار معادل 610 هزار تومان، 20 هزار دینار معادل 680 هزار تومان، و 25 هزار دینار معادل 850 هزار تومان است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.