۳ شب سفر زمینی به اتوبوس با ایروان ارمنستان چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، ایروان، یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نقاط توریستی کشور ارمنستان به شمار می‌رود. شهری که با خودنمایی کوه‌های آرارات در پس‌زمینه‌اش شهرت دارد.

البته از جمله دلایلی که بسیاری از ایرانی‌ها را وسوسه می‌کند تا از این شهر بازدید کنند، دسترسی آسان و هزینه‌های مناسب سفر است. چرا که ارمنستان، این کشور آسیایی از همسایه‌های شمالی کشور ماست و با یک سفر زمینی و کوتاه هم می‌توان به ایروان رسید.

با این همه نزدیکی جغرافیایی و هزینه‌های پایین تنها انگیزه برای سفر به ارمنستان نیستند و بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر، شرکت در جشن‌های مختلف مسیحیان و البته بازدید از طبیعت اطراف پایتخت، از دیگر دلایل بازدید از ایروان محسوب می‌شوند.

بد نیست بدانید ایروان در مقایسه با پایتخت سایر کشورها شهر چندان بزرگی نیست؛ وسعتش در حدود ۲۲۳ کیلومتر مربع است و تعداد ساکنانش به ۱۰۷۵۸۰۰ نفر می‌رسد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۳ شب و ۴ روز سفر زمینی با اتوبوس به ایروان ارمنستان و اقامت در هتل IBIS قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل EREBUNI برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

هتل / ۴ ستارهنوع اتاققیمت (هرنفر / تومان)
IBIS۲ تخته۵,۹۰۰,۰۰۰
IBIS۱ تخته۸,۱۰۰,۰۰۰
KONYAK۲ تخته۵,۸۰۰,۰۰۰
KONYAK۱ تخته۹,۱۰۰,۰۰۰
HOLLIDAY INN EXPRESS۲ تخته۵,۵۰۰,۰۰۰
HOLLIDAY INN EXPRESS۱ تخته۷,۶۰۰,۰۰۰
IN CITY۲ تخته۵,۴۰۰,۰۰۰
IN CITY۱ تخته۷,۶۰۰,۰۰۰
ANI CENTRAL INN۲ تخته۵,۴۰۰,۰۰۰
ANI CENTRAL INN۱ تخته۷,۴۰۰,۰۰۰
COMFORT۲ تخته۵,۴۰۰,۰۰۰
COMFORT۱ تخته۷,۶۰۰,۰۰۰
EREBUNI۲ تخته۵,۳۰۰,۰۰۰
EREBUNI۱ تخته۷,۶۰۰,۰۰۰

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.