امیدوارم بیشتر به شطرنج توجه شود

مبینا علی‌نسب در آغاز مسابقات لیگ برتر شطرنج زنان اظهار کرد: آخرین دوره لیگ شطرنج قبل از شیوع کرونا سال ۹۸ برگزار شد. اگر اشتباه نکنم اکنون بعد از دو دوره تعطیلی لیگ آغاز شده است. خوشحالم که می‌توانم در این دوره از مسابقات شرکت کنم.
وی در ادامه در مورد سطح مسابقات لیگ برتر شطرنج گفت: در این از مسابقات هشت تیم حضور دارند و مسابقات به صورت دوره‌ای و در هفت دور برگزار می‌شود. سطح مسابقات هم نسبتا بالا است.
علی‌نسب در خصوص برنامه‌های آنی خود گفت: متاسفانه به خاطر برخی مشکلات چهار یا پنج ماهی از شطرنج دور بودم اما بعد از لیگ قرار است در مسابقات معتبر خارجی شرکت کنم. احتمالا اولین آن اوپن اسپانیا است که ۱۴ فروردین آغاز می‌شود. هزینه اعزام شخصی است اما خود اسپانیا بازیکنان را دعوت می‌کند.
وی در خصوص شروع تمرینات و اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: متاسفانه نمی‌دانم کی شروع می‌شود؛ هنوز هم برنامه خاصی نیست.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران در مورد مربی تیم ملی گفت: متاسفانه هیچ مربی ملی نداریم.
وی گفت: امیدوارم نگاه مهربانانه‌تری به شطرنج شود. ما استعدادهای خوبی در این رشته داریم که اکثرشان نوجوان هستند و توان آن را دارند که میان ۵۰ بازیکن برتر دنیا قرار بگیرند. امیدوارم بیشتر حمایت و توجه شوند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.