۵ رمزارز پربازده در سال ۲۰۲۲

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، سال ۲۰۲۲ برای رمزارزهای دنیای کریپتو، سالی خونین همراه با ریزش‌های شدید قیمتی بود. با ریزش‌های سال ۲۰۲۲، ارزش بازاری صد رمزارز برتر از لحاظ بازدهی، حدود ۶۸ درصد ریزش پیدا کرد. در ادامه، با توجه به صد رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازاری (مارکت کپ)، پنج ارز دیجیتال برتر از لحاظ سود‌دهی معرفی خواهند شد.

مطالعه بیشتر:

چگونه می‌توان رمزارز خود را در ترکیه تبدیل به لیر و دلار کرد؟

جی ام ایکس، سود‌ده ترین رمزارز بازار

پلتفرم غیرمتمرکز رمزارزی GMX که برای معاملات لورج‌دار استفاده می‌شود، یک سیستم توکن دوگانه را اجرا می کند. توکن‌های GMX و GLP توکن‌های بومی اکوسیستم GMX هستند. توکن GMX توکن حاکمیت و ابزار اصلی اکوسیستم GMX است. بر اساس لیست وبسایت تحقیقاتی کوین‌مارکت‌کپ، GMX در رتبه ۷۴ از لحاظ ارزش بازاری قرار دارد.

این توکن از سال پیش تاکنون، بیش از ۱۱۱ درصد سود‌دهی برای سرمایه‌گذاران خود داشته است. GMX که در حال حاضر با قیمت 42.87 دلار در بازار معامله می‌شود، در بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۲ تاکنون برابر با  ۵۸.۲۱ دلار در  ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ بوده است. پایین‌ترین قیمت ثبت شده برای توکن GMX برابر با ۱۲.۵ دلار در ۱۵ جون ۲۰۲۲ بوده است.

میدونی امروز قیمت بیت‌کوین چنده؟ تنها با 100هزار تومان بیت‌کوین بخر

میدونی امروز قیمت بیت‌کوین چنده؟ تنها با 100هزار تومان بیت‌کوین بخر

پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign

مطالعه بیشتر:

تاثیرگذارترین زنان دنیای رمزارز در سال 2022

رمزارز GMX
روند قیمت رمزارز GMX از سال گذشته تاکنون (منبع: کوین‌مارکت‌کپ)

رمزارز تراست والت (TWT):

TWT توکن اصلی Trust Wallet و نوعی توکن BEP-20 است. این توکن از اواخر جولای ۲۰۲۰ با قیمت ۰.۰۰۶ دلار عرضه شد. توکن تراست والت در حال حاضر با قیمت ۱.۳۵ دلار در بازار معامله می‌شود و ارزش بازاری معادل ۵۶۱ میلیون دلار دارد. بالاترین قیمت ثبت شده برای TWT از سال گذشته تاکنون ۲.۶۶ دلار در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ بوده است. این توکن روند صعودی خود را در سال ۲۰۲۲ ادامه داد و بازدهی از ابتدای سال تاکنون TWT برابر با ۹۲ درصد بوده است.

مطالعه بیشتر:

روند بیت‌کوین و بازار رمزارز در روزهای کریسمس

رمزارز TWT
روند قیمت رمزارز TWT از سال گذشته تاکنون (منبع:‌کوین‌مارکت‌کپ)

رمزارز لئو (LEO)

توکن لئو که در حال حاضر با قیمت 3.58 دلار در بازار معامله می‌شود، با بازدهی -۳.۵ درصد از ابتدای سال تاکنون، از دیگر رمزارزهایی بود که در سال ۲۰۲۲، بازدهی بهتری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال بازار داشته است. لئو، توکن کاربردی اکوسیستم آیفینکس است که نام کامل آن Unus Sed Leo است. بالاترین قیمت لئو در سال ۲۰۲۲، برابر با 7.45 دلار و کمترین قیمت آن برابر با 3.35 دلار بوده است.

مطالعه بیشتر:

10 پیش‌ بینی برای آینده بازار رمزارز در سال ۲۰۲۳

رمزارز LEO
روند قیمت رمزارز LEO از سال گذشته تاکنون (منبع: کوین‌مارکت‌کپ)

رمزارز OKB

توکن OKB، توکن بومی صرافی Okex است. دارندگان توکن OKB‌ می‌توانند از مزایایی مانند تخفیف در کارمزدها، رای دادن به پروژه‌های مختلف و دریافت پاداش بهره‌مند شوند. بازده این توکن از ابتدای سال تاکنون برابر با -۱۹ درصد بوده است. این توکن در حال حاضر با قیمت 23.72 دلار معامله می‌شود. این توکن در لیست برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازاری در رتبه سی‌ام قرار دارد.

مطالعه بیشتر:

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال آینده

رمزارز‌OKB
روند قیمت رمزارز OKB از سال گذشته تاکنون (منبع: کوین‌مارکت‌کپ)

توکن TON

رمزارز اختصاصی سیستم The Open Network است که در حال حاضر با قیمت 2.09 دلار در بازار معامله می‌شود. شبکه TON، در واقع تنها یک شبکه نیست و مجموعه‌ای از بلاکچین‌ها را در خود جای داده است.این توکن با ارزش بازاری معادل ۲.۷۷۸ میلیارد دلار از سال گذشته تا‌کنون بازده -۳۳.۵ درصد را به ثبت رسانده است.

رمزارز TON
روند قیمت رمزارز TON از سال پیش تاکنون (منبع: کوین‌مارکت‌کپ)

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.