طلسم شکسته شد؛ پیروزی تاریخی سوادکوهی مقابل جردن باروز

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.

به گزارش ایسنا، در جریان مبارزه وزن ۷۹ کیلوگرم دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد میان دو تیم ایران و آمریکا، علی سوادکوهی دارنده مدال طلای آسیا و برنز امیدهای جهان مقابل جردن باروز دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک ( ۶ طلا و ۳ برنز جهان و یک طلای المپیک ۲۰۱۲) در یک مبارزه حساس با نتیجه ۶ بر ۶ به برتری رسید تا اولین کشتی گیر ایرانی باشد که موفق به شکست این کشتی گیر آمریکایی شود.بخوانید…

سوادکوهی در حالی موفق به شکست باروز شد که در پایان وقت نخست ۴ بر صفر از حریف عنوان دار خود عقب بود اما در وقت دوم جبران کرد و در یک مبارزه دیدنی به برتری ۶ بر ۶ رسید.

جردن باروز طی سال های گذشته تاکنون موفق به کسب ۱۴ پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و هیچ کشتی گیر ایرانی نتوانسته بود او را شکست دهد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.