نورتک پیش رو در فناوری های نوین

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت نورتک در این گزارش گفت: با توجه به ناترازی برقی که حدود ۱۵ هزار وات در سطح کشور تخمین زده می‌شود، شرکت نورتک برآن شد تا محصولی را تولید کند که با بیشترین بهره نوری کمترین مصرف برق را داشته باشد.

در ادامه این گزارش دکتر صفری عضو هیأت مدیره شرکت نورتک افزود: عوامل مختلفی مثل بروزرسانی مجموعه تراشه لامپ‌ها، استفاده از چیپست‌های ال‌ای دی «LED» با آمپر بهینه‌تر، طراحی و کاربرد درایور‌های با پاور فکتور بهبود یافته دلیل دستیابی به این موفقیت است.

دکتر صفری در ادامه با اشاره به ویژگی مهم دیگر این محصول عنوان کرد: در این محصول از هدایت کننده گرمایی «Heat sink» آلومینیومی استفاده شده و این موضوع سبب می‌شود تا طول عمر این محصول به بیش از ۵ سال افزایش پیدا کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.