ورود دادستان رباط‌کریم به موضوع تیراندازی در شهر پرند

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط کریم ضمن تایید اخلال و تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند اظهار کرد: موضوع درگیری و تیراندازی در فاز ۳ پرند صحت دارد و دادستانی به موضوع ورود کرده و بعضی از افراد مرتبط نیز دستگیر شده‌اند که ان‌شاءالله بعد از بررسی‌های کارشناسی اطلاعات تکمیلی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعداد مجروحان حادثه را ۴ نفر اعلام کرد و ضمن هشدار به برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم گفت: دادستانی هیچ‌گونه مماشات و تعارفی با هیچ فرد، گروه و مسؤولی را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ادمه داد: انتظار ما از مسئولین و اشخاصی که طرف‌های درگیری این گونه حوادث هستند این است که مراقب اعمال و رفتار خود و خانواده‌اشان باشند تا جرم و تخلفی اتفاق نیفتد و اگر این مراقبت صورت نگیرد، دادستانی بدون توجه به وابستگی مجرم به مسؤولین با شدیدترین وجه ممکن هم با مسؤول برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که منتسب به آن‌ها هستند.

وی تاکید کرد: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضا است و هیچ‌گونه مماشات با کسانی که این اخلال را ایجاد کنند نخواهد شد.

پایان پیام/

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.